24 Ekim 2014 Cuma

Ah yağmur, çok romantiksin.

Yağmur damlaları cama vururken yazıyorum bu satırları. Ne kadar da zor yağmurun sesini dinlemeye çalışmak, gök gürlerken. Korkuyorum ben, gök gürültüsünden, şimşekten, yıldırımdan, adı her neyse. Korkuyorum. Bu hayatta korktuğum tek şey sanırım bu değil. Eskiden karanlıktan çok korkardım. Bir ara yalnız kalmaktan da korkar olmuştum. Dönem dönem kimseyi korkutamayacak kadar basit şeylerden korktum aslında ben. Şimdi o günleri düşünüyorum da, ne bileyim gereksizmiş diyorum. 

Karanlık bir odada yalnız başıma yağmurum sesini dinlerken yazıyorum ben bu satırları. Yağmur, ne kadar romantik değil mi? şu an kaç çift sevişiyor kim bilir bu yağmurun sesini dinlerken, ya da kaç çift el ele dolaşıyor bu romantik yağmurun altında. Benim ise yağmur hakkında düşündüğüm tek şey ayakkabımdaki çamurlar. Benim için pek bir şey ifade etmiyor yağmurlar. Ama yağmur romantik, yağmur güzel, yağmur yağar. Keşke gök gürlemese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder