24 Eylül 2016 Cumartesi

9da uyandım bu lanet güne. Yataktan çıkmadım hemen biraz debelendim, oynadığım oyunun videolarını izledim. Uyuklamışım sonra, annemin telefonuna uyandım. Yanına almayı unuttuğu şeyleri bavuluma koymamı rica etti benden. Evet bavul. Bavul hazırlamam lazım. Evet onunla tanıştığım şehre gidiyorum. İçim sıkıldı birden. Ayağa kalktım, kalbim hiç atmadığı kadar atıyordu. Ağladım biraz, tanıştığımızdan beri ilk defa beni havaalanında karşılamayacaktı çünkü. Onunla tanıştıktan sonraki İstanbula ilk gelişimde bana seni seviyorum demişti ilk defa. Bu şu an için son gelişim istanbula, bana bu son gelişimde ilişki yaşayacak kadar sevmiyorum dedi ilk defa. Bavulumu hazırladım, evi kontrol ettim. Çıkmadan önce son kez, son kez benim olmanı istiyorum diye ağladığım yatağa baktım. Şimdi havaalanındayım binmedim daha uçağa. Binmek de istemiyorum aslında, inince o olmayacak çünkü karşımda. İlk defa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder